advertising..

Tumblr Blogger SCM Music Player

Sunday 31 July 2011

SEGMEN AHLAN WASAHLAN YA RAMADAN




salam...


alhamdulillah ya Allah... kali ni aku still bepeluang merasai nikmat puasa untuk kali ke 19 dalam hidup aku..
aku besyukur sangat padamu ya Illahi....


tapi puasa kali ni sedih juga la, tak dapat rasa berbuka bersama family tuk 1st puasa tahun ni..
hmm patutla aku balik haritu ibu beli kurma tuk dinner sesame..
at least dapatla rasa cam bebuka..
hahaha....


tuk puasa kali ni ibu, angah janji akan cuba buat yang terbaik yang macam ibu pesan hari2
setiap pagi.. hehe...
ibu.. baju raya tahun ni warna coklat kan, angah nak 2 hahaha...
InsyaAllah kalau ada rezeki angah balik kita berbuka sesame satu family... yeay.... haha


hope tahun ni aku dapat buat yang lebih baik dari tahun lepas2..
aku harap sangat pose tahun ni dapat ubah aku sdikit sbanyak jadi insan yang lebih baik and berguna
yang macam ibu nak.. hehe


p/s: sorry ucapn tah pape je.. hahahaha

1 comment:

anda pasti tertarik dengan yang ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...